Управление на връзките с клиентите при електронния бизнес

Код: 9789543052004
Виж всичко от: Книги Книги
Връщане до: 14 дни
11,00 лв.
Описание
Монографията цели да привлече вниманието на българските предприемачи върху радикално новите възможности, които глобалната мрежа предоставя за ефективен маркетинг. Написах я ръководена от мисълта на Ф, Котльр, че целта на маркетинга е да предлага винаги подобри решения за създаване на стойност и така да доставя по-висок стандарт на живот на цялото общество. Затова на първо място монографията е ориентирана към всички български предприемачи, които искат да навлязат, да завоюват и да отстояват пазарни позици във виртуалното пазарно стопанство. Те ще имат успешен електронен бизнес само ако преосмислят своите стратегии и тактики, така че да интегрират в тях нови иновативни начини за задоволяване на променящите се нужди на потребителите в ерата на информационното общество. Стремяла съм се в монографията изложените основни теоретични постановки да илюстрирам с успешни практики, преди всико на български организации, базирали вече бизнеса си в Интернет, Монографията може да се използва и като учебно пособие в помощ на предподавателите и студентите, при изучаването на учебната дисциплина "Маркетинг" или при изучаването на учебната дисциплина "Електронен маркетинг", която във все повече Университети в страната се налага като отделна учебна дисциплина.
Характеристики
Тегло (кг.)
0.257
Марка
Книги
Author
Диана Величкова
Publisher
Кота АД-Стара Загора
Година на издаване
2007
Book Size
23x16
Book Pages
128
Cover Type
меки
ISBN
9789543052004
Доставка

Фиксирана доставка от 7.99 лв. до офис и 11.99 лв. до адрес.

Безплатна доставка над 200 лв.

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ. 

Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

Разбери повече за начините на доставка

Ревюта
Оценка за продукт
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
Може да харесате още