Често задавани въпроси

Как да намеря продукт?
Пазарувай Лесно Ви предлага няколко начина за търсене на продуктите, които Ви интересуват: В меню Категории ще намерите списък на всички категории и подкатегории продукти в магазина, а в скоби ще видите броя на включените продукти. При отварянето на всяка подкатегория имате възможността да сортирате продуктите по име, цена, артикулен номер и дата на добавяне, както и да филтрирате по Производител. За Ваше улеснение категориите Промоции, Нови продукти и Продукти Бон Апети са изнесени горе като самостоятелни модули. За бързо търсене използвайте търсачката на сайта (горе в дясно), като напишете името на търсения от Вас продукт и натиснете Enter.
Как да поръчам?
За да направите поръчка в „Пазарувай Лесно“, е необходимо да имате регистрация в сайта и да сте влезли с потребителското си име и парола. Изберете желания от Вас продукт и натиснете бутона „Добави в количката“. Ако искате да включите в поръчката си и други продукти, можете да продължите да търсите и да ги прибавите по същия начин. Във всеки един момент можете да разгледате Вашата количка, да промените количеството на избраните продукти, да извадите или прибавите продукт, както и да видите сумата за плащане. Когато сте готови с избора си, натиснете бутона „поръчайте“ и преминете към избор на доставка и начин на плащане. Внимание: Ако не сте влезли с потребителското си име и парола, в този момент трябва да го направите, за да можете да продължите пазаруването. Стъпка 1 - Информация за доставката За да направите поръчка, е необходимо да влезете с потребителското си име и парола. Посочете името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга. За да продължите пазаруването, е необходимо да изберете предпочитания от Вас начин на доставка. Цената на услугата се изчислява автоматично спрямо теглото на продуктите във Вашата количка и избрания от Вас начин на доставка. Стъпка 2 - Информация за плащане В количката Вие можете да видите цената на избраните от Вас продукти, цената на доставката и крайната сума, която трябва да заплатите. Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане.
Как и в какъв срок ще получа поръчката си?
Доставките се извършват от куриерски фирми Спиди и Еконт Експрес, като цената на услугата се определя според избрания начин на доставка и теглото на поръчаната стока. Стандартна доставка за страната се извършва до 5 работни дни. ВНИМАНИЕ: За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга. Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме. Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 ч., се удължава с един работен ден. ВАЖНО! При получаване на пратката задължително я отворете в присъствието на куриера, за да се уверите в целостта на стоката, особено ако е чуплива! В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви. Свържете се с нас на телефон: 0888 805 120, или ни пишете на имейл: [email protected], за да ни информирате за случая.
Как да платя?
За Ваше улеснение „Пазарувай Лесно“ предлага 2 начина да платите покупката си: наложен платеж (пощенски паричен превод) - плащане на куриера при доставката плащане по банков път Към кого да се обърна, ако възникне проблем? Ако възникне проблем, свързан с Вашата поръчка, с доставката и заплащането или с използването на сайта, както и за всички въпроси и препоръки относно използването на сайта, можете да се свържете с наш оператор на телефон 0888 805 120, или да ни пишете на имейл: [email protected]. За улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас.
Към кого да се обърна, ако възникне проблем?
Ако възникне проблем, свързан с Вашата поръчка, с доставката и заплащането или с използването на сайта, както и за всички въпроси и препоръки относно използването на сайта, можете да се свържете с наш оператор на телефон 0888 805 120, или да ни пишете на имейл: [email protected]. За улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас.