Как да изграждаме и развиваме мрежовия си бизнес с истории

Наличност: Изчерпан
SKU:
9789542929390
7,00 лв.
Кандидатите мразят презентациите, но обичат истории. Помислете си. Когато минавате покрай човек, разказващ история, не ви ли се иска да спрете и да послушате? Искате да я чуете докрай, защото подсъзнателно мразите недовършени истории. Можете да използвате историите, за да привличате кандидати, да преодолявате възражения, да мотивирате екипа си и да учите новите дистрибутори на бизнес принципи по приятен и незастрашаващ начин. Освободете бизнеса си от стреса и го направете по-забавен. Научете се да разказвате истории. Най-успешните в мрежовия маркетинг са отлични разказвачи. Не мислите ли, че е време да разширите арсенала си от истории, за да можете да предавате посланието си по-добре? Историите минават незабелязано покрай „алармата за продавачи“, филтъра „Прекалено хубаво, за да е истина“ и програмата „Каква е уловката“. Съобщението се получава с отворени обятия. Присъединете се към най-успешните и станете професионални разказвачи. Понякога историите могат да са наистина кратки В много случаи говорим прекалено дълго и презентациите ни отключват въпроси и възражения. Едно от възраженията, което плаши новите дистрибутори, е за пирамидите. Обикновено въпросът за пирамидите всъщност не е свързан с това, че кандидатът се опасява от попадането в нелегална такава. То е просто удобно извинение, което бъдещият дистрибутор използва, за да преустанови досадната ви презентация . Но да си представим как някой казва: „Това не е ли пирамида?” Ето как мрежовият дистрибутор Робърт Бътуин дава отговор на това възражение - той използва история, която променя цялостната насока на разговора. Ето какво разказва той: Това е пирамида! „Преди да отговоря на въпроса ви, може ли да ви задам един бърз въпрос? Когато ходехте на училище, ако учителите ви получаваха малък процент от вашите доходи до края на живота си, смятате ли, че образованието ви щеше да е по-добро?" Кандидатът отговаря: „Разбира се.” Робърт продължава: „Е, мрежовият маркетинг работи на този принцип. Спонсорът ви се опитва да ви обучи и да ви тренира, за да бъдете колкото е възможно по-успешни, защото единственият начин той да печели пари, е като ви направи успешни.” И с тази проста, кратка история, възражението и въпросът си отиват и се заместват от постигната полза. Храна за размисъл Една женена двойка излиза на ресторант вечер, два пъти седмично. На месец харчат по 160 долара, за да вечерят навън. И двамата надебеляват. Друга женена двойка инвестира по 160 долара месечно в свой собствен бизнес чрез мрежов маркетинг. Те остават стройни и здрави. След няколко години се пенсионират богати. Харесвам тази кратка история. Тя отваря умовете на кандидатите и им дава да разберат, че една малка промяна в поведението им може да ги направи успешни. Също така, когато използвам тази история, не получавам възражението: „Не мога да си го позволя.” Те вече харчат парите, които са им необходими, за да участват в собствен мрежов бизнес. Сега е въпрос на избор. Дали да продължат да вечерят навън, или в крайна сметка да притежават ресторанта? Как всъщност действа мрежовият маркетинг? Това е описано най-добре в история. Бакалницата Представете си, че отивам до бакалницата и си купувам диетична сода и 44 шоколадови блокчета. Плащам и си тръгвам. Вие сте точно зад мен и също купувате диетична сода и 44 шоколадови блокчета. Плащате за тези неща, но точно преди да излезете, показвате картата си за лоялност. И тогава от местната бакалница ви дават няколко безплатни бонус - точки, за да отидете евентуално до Хавай. Е, така работи мрежовият маркетинг. И двамата купуваме напълно еднакви неща, но вие получавате нещо повече - пътешествие до Хавай. Но става още по-добре. От местната бакалница ви се обаждат и ви казват: ”Виждаме, че сте използвали картата си за лоялност. Харесва ни да ви даваме точки. Моля, кажете на съседите си за тази карта за лоялност, за да могат да пазаруват и те тук. Когато те дойдат и започнат да пазаруват при нас и на тях ще им дадем карта за лоялност. И вече всеки път, когато дойдат да пазаруват, ще им даваме бонус - точки, за да могат и те да отидат на Хавай с вас. И за това, че ни помагате и разказвате на вашите съседи за нашата карта за лоялност, всеки път, когато даваме на съседите ви бонус - точки, ще даваме допълнително бонус - точки и на Вас, за да можете да заминете за Хавай много по-скоро. Ето как работи мрежовият маркетинг, с тази разлика, че не даваме - бонус точки, а пари. В края на историята кандидатът си казва: "Да, има смисъл.” И вие сте променили цялостното му схващане за мрежовия маркетинг. Използвайте въображението си. Можете да използвате същия вид история, за да опишете програмата за лоялност на авиокомпаниите.
Спецификации
Тегло (кг.) 0.093
Author Том \"Големия Ал\" Шрайтер
Publisher Анхира
Година на издаване 2015
Book Size 13x20
Book Pages 104
Cover Type меки
ISBN 9789542929390

Доставките се извършват от куриерски фирми "Спиди" или "Еконт Експрес", като цената на услугата се определя според избрания начин на доставка и теглото на поръчаната стока.

Официален анализ на куриерска фирма Спиди показва, че голяма част от съботните доставки на пратки до адрес са неуспешни, тъй като пратките не могат да бъдат доставени от куриерите, поради отсъствие на получателите.

По тази причина считано от 01.11.2018 г. Спиди въвежда допълнителна такса за доставка на пратки до адрес в събота в размер на 3.60 лв. (с вкл. ДДС) за пратка. Добавката ще се прилага за доставки само до адрес на получателя. Надбавката няма да се прилага за пратки до офис на Спиди.

В тази връзка, считано от 01.11.2018 г., Пазарувай Лесно ООД също ще начислява допълнително 3.60 лв. към транспортните разходи за поръчки с доставка до адрес на клиента в събота, ако изрично бъде посочено в поле коментар на поръчката.

* Цената на доставка се изчислява в реално време и се вижда в количката, при оформяне на поръчката.

* Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

* Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 ч., се удължава с един работен ден.

* При извънредни обстоятелства и независещи от нас причини, сроковете за доставка е възможно да не бъдат спазени.

* Ако ние не сме в състояние да изпълним Вашата заявка, поемаме отговорността да се свържем с Вас и да Ви информираме. В случай че сте платили предварително, ние сме задължени да възстановим платената от Вас сума в срок от 5 работни дни.

 

ВНИМАНИЕ:

За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да изберете точен адрес за доставка.

Ако желате да посочите друго лице за получател изберете и попълнете поле "Друго лице за доставка" и отново изберете точен адрес за доставка.

След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте посочили, ще получите имейл с номер на поръчка и цялата информация за нея.

Ако са необходими уточнения за условията или адреса на доставката, наш оператор ще се свърже с Вас по телефона.

 

ВАЖНО!

При получаване на пратката заплатете стойността на наложения платеж и задължително проверете целостта на стоката в присъствието на куриера, особено ако е чуплива!

Ако сте платили предварително по банков път или с кредитна карта, не дължите плащане на куриера. В този случай отворете пратката веднага след като я приемете. В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.

Свържете се с нас на телефон: 0888 805 120, или ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg, за да ни информирате за случая.

 

ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ

Посочването на непълни или неверни данни в профила на клиента прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.pazaruvai-lesno.bg с изпълнение.

Лица под осемнадесет (18) години нямат право да поръчват алкохолни напитки и „Пазарувай Лесно“ си запазва правото да отказва такива поръчки.

Ако предварително платена стока е изчерпана, оператор на „Пазарувай Лесно“ се свързва с клиента и предлага нова дата за доставка или възстановяване на платената от клиента сума в срок от 5 работни дни.

 

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА

Всеки потребител има правото да върне поръчаната стока в срок от 14 работни дни след получаването й, ако стоката отговаря на следните условия:

  • не е ползван;
  • няма механични повреди;
  • с оригиналната си опаковка е и има търговски вид;
  • придружена е от приложената гаранционна карта, съпътстващите я документи и аксесоарите, с които е била получена.

Купувачът трябва да се свърже с оператор на „Пазарувай Лесно“ на телефон 0888 805 120 или 0899 981 382 и да съобщи за отказа си. „Пазарувай Лесно“ ООД се задължава да възстанови заплатената за стоката сума в срок от 5 работни дни от датата, на която тя е получена обратно, или да я подмени. При направена покупка с карта, връщането на суми е с кредитна транзакция по картата, с която е направена покупката. Разходите по транспортирането са за сметка на купувача.

В случай че клиентът получи стоката във вид, несъответващ с условието за доставка, или друга стока, различна от поръчаната, „Пазарувай Лесно“ ООД подменя стоката, като поема разходите по доставката, или възстановява платената от клиента сума.

При установяването на дефект след изтичането на 14-дневния срок и преди изтичането на гаранционния срок, купувачът може да даде стоката за ремонт в сервиз съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител.

За всички въпроси и препоръки, свързани с продуктите, доставката и заплащането или с използването на сайта, моля, свържете се с наш оператор на тел.: 0888 805 120 или 0899 981 382, или ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg.