Често задавани въпроси

  • „Пазарувай Лесно“ Ви предлага няколко начина за търсене на продуктите, които Ви интересуват:

    В меню „Категории“ ще намерите списък на всички категории и подкатегории продукти в магазина, а в скоби ще видите броя на включените продукти. При отварянето на всяка подкатегория имате възможността да сортирате продуктите по име, цена, артикулен номер и дата на добавяне, както и да филтрирате по Производител.

    За Ваше улеснение категориите Промоции, Нови продукти и Продукти "Бон Апети" са изнесени горе като самостоятелни модули.

    За бързо търсене използвайте търсачката на сайта (горе в дясно), като напишете името на търсения от Вас продукт и натиснете Enter.

  • За да направите поръчка в „Пазарувай Лесно“, е необходимо да имате регистрация в сайта и да сте влезли с потребителското си име и парола.

    Изберете желания от Вас продукт и натиснете бутона „Добави в количката“. Ако искате да включите в поръчката си и други продукти, можете да продължите да търсите и да ги прибавите по същия начин.

    Във всеки един момент можете да разгледате Вашата количка, да промените количеството на избраните продукти, да извадите или прибавите продукт, както и да видите сумата за плащане.

    Когато сте готови с избора си, натиснете бутона „поръчайте“ и преминете към избор на доставка и начин на плащане.

    Внимание: Ако не сте влезли с потребителското си име и парола, в този момент трябва да го направите, за да можете да продължите пазаруването.

    Стъпка 1 - Информация за доставката

    За да направите поръчка, е необходимо да влезете с потребителското си име и парола.

    Посочете името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга.

    За да продължите пазаруването, е необходимо да изберете предпочитания от Вас начин на доставка. Цената на услугата се изчислява автоматично спрямо теглото на продуктите във Вашата количка и избрания от Вас начин на доставка.

    Стъпка 2 - Информация за плащане

    В количката Вие можете да видите цената на избраните от Вас продукти, цената на доставката и крайната сума, която трябва да заплатите.

    Това е моментът да изберете и посочите удобен за Вас начин за плащане. "Пазарувай Лесно" Ви дава следните възможности:

    • наложен платеж (пощенски паричен превод - плащане на куриера при доставката)
    • плащане по банков път

    Когато правите поръчка, всеки път имате възможност да избирате удобния за Вас начин на плащане.Ако имате инструкции и коментари по поръчката, можете да ги напишете в съответното поле, разположено под "Начин за плащане".

    Ако искате да Ви бъде издадена фактура, попълнете данните в съответния формуляр. Фактурата ще бъде изпратена заедно с поръчаната от Вас стока.

    Стъпка 3 - Потвърждаване на поръчка Тук можете да видите цялата информация за поръчката си, да я проверите и редактирате.

    ВАЖНО: Проверете внимателно съдържанието на Вашата количка, информацията за плащане и доставка и инструкциите за поръчката (ако сте посочили такива). Ако е необходимо да нанесете корекции, не пропускайте да ги направите на тази стъпка. След като натиснете бутона „потвърдете поръчката“, Вашата поръчка ще бъде приета и няма да можете да правите повече промени.

    След като финализирате поръчката си, на електронния адрес, който сте дали при регистрацията си, ще получите имейл с цялата информация по поръчката.

    Наш оператор може да се свърже с Вас по телефона, за да потвърдите условията и адреса за доставката.

  • Доставките се извършват от куриерски фирми Спиди и Еконт Експрес, като цената на услугата се определя според избрания начин на доставка и теглото на поръчаната стока.

    Стандартна доставка за страната се извършва до 5 работни дни.

    ВНИМАНИЕ: За да получите поръчаната от Вас стока, е необходимо да посочите името на получателя и точен адрес за доставка - това може да бъде адресът, който сте дали при регистрацията си, или друг адрес от адресната Ви книга.

    Когато посочвате адрес за доставката, уверете се, че в рамките на работния ден, когато ще бъде доставена стоката, на този адрес ще бъдете Вие или друг човек, който сте упълномощили да я приеме.

    Сроковете се отнасят за поръчки, направени до 15.00 часа. Срокът за доставка на поръчки, направени след 15.00 ч., се удължава с един работен ден.

    ВАЖНО! При получаване на пратката задължително я отворете в присъствието на куриера, за да се уверите в целостта на стоката, особено ако е чуплива!

    В случай че стоката е повредена, куриерът е длъжен да напише пред Вас двустранен протокол, който ще гарантира повторното изпълнение на поръчката Ви.

    Свържете се с нас на телефон: 0888 805 120, или ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg, за да ни информирате за случая.

  • За Ваше улеснение „Пазарувай Лесно“ предлага 2 начина да платите покупката си:

    • наложен платеж (пощенски паричен превод) - плащане на куриера при доставката
    • плащане по банков път

    Към кого да се обърна, ако възникне проблем?

    Ако възникне проблем, свързан с Вашата поръчка, с доставката и заплащането или с използването на сайта, както и за всички въпроси и препоръки относно използването на сайта, можете да се свържете с наш оператор на телефон 0888 805 120, или да ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg. За улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас.

  • Ако възникне проблем, свързан с Вашата поръчка, с доставката и заплащането или с използването на сайта, както и за всички въпроси и препоръки относно използването на сайта, можете да се свържете с наш оператор на телефон 0888 805 120, или да ни пишете на имейл: info@pazaruvai-lesno.bg. За улеснение можете да използвате формата за директна връзка с нас.