Влиянието. Психология на убеждаването (ново и допълнено издание)

Код: 9786190114703
Виж всичко от: Хеликон
Връщане до: 14 дни
39,90 лв.
Описание
В тази книга д-р Робърт Чалдини, забележителен експерт в областта на влиянието и убеждаването, разкрива психологическите механизми, които карат хората да дават съгласието си. Ще научите седемте универсални принципа за влияние и как да ги използвате, за да убеждавате умело, и – което е не по-малко важно – как да се защитавате срещу непочтени опити да ви убедят. 1. Взаимност: вътрешният подтик да се отплатим за това, което ни е дал друг човек. 2. Обвързаност и последователност: веднъж направили избор или заели позиция, ние се стараем да се държим последователно, за да оправдаем решенията си. 3. Социално одобрение: когато сме несигурни, поглеждаме към хора, подобни на нас, които да ни покажат кои са подходящите действия в случая. Колкото повече хора ги извършват, толкова по-правилни ни се струват. 4. Харесване: съгласяваме се с хора, които харесваме; и не по-малко важно – другите се съгласяват с нас, ако ние ги харесваме. 5. Авторитет: по-вероятно е да се съгласим с хора, ако те са авторитети, с повече знания и опит. 6. Недостиг: искаме повече нещата, които са по-малко достъпни или не са постоянно налични. 7. Единство: хората, които са убедени, че някой споделя личната или социалната си идентичност с тях, стават удивително податливи на влиянието му. Следствие на 35-годишните научни изследвания на д-р Чалдини, „Влиянието“ е изчерпателно ръководство за резултатно използване на тези принципи и увеличаване на способността да променяме поведението на другите.
Характеристики
Тегло (кг.)
0.949
Марка
Хеликон
Author
Робърт Б. Чалдини
Publisher
Изток-Запад
Година на издаване
2024
Book Size
17x24
Book Pages
480
Cover Type
твърди
ISBN
9786190114703
Доставка

Фиксирана доставка от 6.99 лв.

Безплатна доставка над 200 лв.

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ. 

Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

Разбери повече за начините на доставка

Ревюта
Оценка за продукт
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
Може да харесате още