Произход на търговските марки

Код: 9543270260
Виж всичко от: Хеликон
Връщане до: 14 дни
16,00 лв.
Описание
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех. Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите: - Да разделяте и владеете - Да използвате дивергенцията - Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория - Да впрягате силата на подкастрянето С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Характеристики
Тегло (кг.)
0.532
Марка
Хеликон
Author
Ал и Лаура Рийс
Publisher
Класика и стил
Година на издаване
2006
Book Size
22x15
Book Pages
292
Cover Type
твърди
ISBN
9543270260
Доставка

Фиксирана доставка от 6.99 лв.

Безплатна доставка над 200 лв.

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ. 

Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

Разбери повече за начините на доставка

Ревюта
Оценка за продукт
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
Може да харесате още