Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникации

Код: 9545352876
Виж всичко от: Хеликон
Връщане до: 14 дни
12,60 лв.
Описание
Интеграцията. Нека я разгледаме и в профил, и в анфас. Нека даже да я поразголим. И нека, в стремежа си да насочим прожектора към всеки един елемент от пъзела, не се поддаваме на изкушението да омаловажим или обожествим някои от тях. Нека дискутираме, припомняйки се, че терминът “Интегрирани комуникации” се появява в началото на 90-те години на миналия век очевидно с мисията да обедини Public Relations, маркетинга и рекламата около общата им кауза: ефективната комуникация. Нека отговорим на въпроса какви са предизвикателствата пред Public Relations и избегнем с усмивка субективните заключения за тиражиран негов залез или възход. Нека бъдем едни от първите, които обръщат внимание на все по-налагащата се – и в българската практика – идея за комуникационна синергия. Всъщност цялата идея за интеграция на комуникациите се съдържа в думата “синергия”, чиято есенция – най-простичко казано – се състои в следното: различните послания, когато са последователни и координирани, кумулират комуникационна енергия и оказват много по-голямо влияние, отколкото всяко едно индивидуално послание може да генерира само. Нещо като 2+2=5. Точно това в крайна сметка доказва колко непрофесионално е издигането в култ или принизяването на някоя от комуникациите. Лора Сивова
Характеристики
Тегло (кг.)
0.300
Марка
Хеликон
Author
Колектив
Publisher
Нов български университет
Година на издаване
2004
Book Size
0x0
Book Pages
188
Cover Type
меки
ISBN
9545352876
Доставка

Фиксирана доставка от 6.99 лв.

Безплатна доставка над 200 лв.

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ. 

Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

Разбери повече за начините на доставка

Ревюта
Оценка за продукт
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
Може да харесате още