Дистрибуционна политика

Код: 9789545356582
Виж всичко от: Хеликон
13,00 лв.
loader
Зареждане...
Описание
Изданието има за цел да представи особеностите на стратегически значимия елемент на маркетинга - дистрибуционната политика и същевременно с това да създаде практически умения за практическо изграждане на целесъобразни дистрибуционни канали. Теоретичните постановки в темите са обогатени с подходящи примери, казуси и тестове след всяка една от главите. Изданието може да бъде използвано от студенти, които изучават дисциплини, свързани с дистрибуционната политика, практици и изследователи в областта на дистрибуцията. Надежда Димова е главен асистент, доктор в Нов български университет. Води курсове по «Маркетинг», «Основи на маркетинга», «Управление на продажбите», «Дистрибуционна политика», «Маркетингови проучвания и анализи». Член е на Българската асоциация по маркетинг. Научните й интереси са в областта на маркетинга, невромаркетинга, управлението на продажбите и дистрибуцията.
Характеристики
Тегло (кг.)
0.368
Марка
Хеликон
Author
Надежда Димова
Publisher
Нов български университет
Година на издаване
2011
Book Size
21x14.5
Book Pages
288
Cover Type
меки
ISBN
9789545356582
Доставка

Фиксирана доставка от 6.99 лв.

Безплатна доставка над 200 лв.

Доставките се извършват от куриерски фирми СПИДИ и ЕКОНТ. 

Срокът за доставка на територията на България е до 5 работни дни.

Разбери повече за начините на доставка

Ревюта
Оценка за продукт
Само регистрирани потребители могат да пишат коментари. Моля, влезте или създайте акаунт
Може да харесате още